Login Form
Seradis Furlanis - Fieste de Patrie dal Friûl
- Details
- Written by Gabriele Stella
- Hits: 20
Sabato 28 Marzo
Ore 20:45 Spettacolo teatrale in lingua friulana con la compagnia El Tendon di Corno di Rosazzo che presenta la commedia “Internet o Interdet”.
Un viaç divertent intal mont dal web, vuidât di un messedot irresistibil di praticons e imberdeâts, nonos credibii, adults iperconetûts e zovins ingjenui.
Cun ogni at, une gnove storie a nus puartarà traviers des aventuris sfortunadis dai nestris personaçs; dai invistiments azardôs di Gianni masse audaç aes sperancis de balerine ingjenue Aisha, o navigarìn lis sfidis de vite online cun ironie, intun crescendo di comedie, intal mieç di pretendents suspietôs, afârs ombrenôs e sfidis fûr di control.
Une comedie bilingue, une part burlade e une part tocjant, e soredut plene di trapulis. Agjînt come une linie di salvece in chest mâr di pericui, l’espert Clippy al consearà a ducj su come protesisi des trapulis in rêt.
Fidâsi, o forsit no, e dâit un like!
Un viaggio spassoso nel mondo del web, guidati da un mix irresistibile di smanettoni e tecnoimbranati, nonnetti creduloni, adulti iperconnessi e giovanissimi ingenui.
Ad ogni atto, una nuova storia ci farà vivere le sfortunate avventure dei nostri personaggi; dagli azzardati investimenti del fin troppo audace Gianni alle speranze dell’ingenua ballerina Aisha, navigheremo con ironia tra le sfide della vita online in un crescendo di comicità, tra spasimanti sospetti, affaroni ambigui e challenge fuori controllo.
Una commedia bilingue, un po’ beffarda e un po’ commovente, e soprattutto piena di tranelli. A fare da canotto in questo mare di insidie, l’esperta Clippy consiglierà a tutti come proteggersi dalle trappole online.
Fidatevi, o forse no, e mettete un like!
Venerdì 10 Aprile
Ore 20:45 Multivisione a cura del circolo fotografico mARTignacco dal titolo “Grani di luce”
Il club di fotografie al vierç lis sôs puartis a un viaç emotîf di cucadis e lûs: lis oparis dai siei artiscj a deventin palcs di sene intun viaç intim e profont inte realtât dulà che o vivìn, trasformadis in imagjins in grât di fevelâ al cûr e a l’imagjinazion.
Il circolo fotografico apre le porte a un percorso emozionale fatto di sguardi e di luce: le opere dei suoi artisti diventano tappe di un viaggio intimo e profondo dentro la realtà che viviamo, trasformata in immagini capaci di parlare al cuore e all’immaginazione.
Domenica 12 Aprile
Ore 17:00 La Filarmonica Leonardo Linda presenta la banda giovanile diretta dal Maestro Samuel Miconi che presenta il “Concert par la Patrie dal Friûl”
La Bande dai Zovins de Filarmonica Linda e met dongje zovins musiciscj dal nestri teritori che, cun entusiasim e dedizion, a partecipin a un progjet cuntun fuart valôr culturâl, educatîf e sociâl.
Sot la direzion dal Mestri Samual Miconi, chescj gnûs talents a presentaran i fruts dal lôr viaç in concert, condividint cul public la cressite, la passion e la energjie de gnove gjenerazion musicâl.
La Banda Giovanile della Filarmonica Linda riunisce giovani musicisti del nostro territorio che, con entusiasmo e dedizione, partecipano a un progetto dal forte valore culturale, formativo e sociale.
Sotto la direzione del Maestro Samual Miconi, questi talenti emergenti presenteranno in concerto i frutti del loro percorso, condividendo con il pubblico crescita, passione e l’energia della nuova generazione musicale.
La partecipazione agli spettacoli è gratuita e l’ingresso consentito fino all’esaurimento dei posti disponibili.
Manifestazione è inserita nel programma dei festeggiamenti per la commemorazione della Patria del Friuli.
Realizzata con il patrocinio del Comune di Martignacco, con la collaborazione ed il sostegno di Cultura Nuova.
Prossimi eventi
| Sat Mar 28 @20:45 - Seradis Furlanis - Internet o Interdet |
| Fri Apr 10 @20:45 - Seradis Furlanis - Grani di luce |
| Sun Apr 12 @17:00 - Seradis Furlanis - Concert par la Patrie dal Friûl |


